Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2026  16:48:41
μενού
Βρίσκεστε εδώ: ΑρχικήΓΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣΝομοθετική ρύθμιση για εισαγωγή αποφοίτων με το 10%

Νομοθετική ρύθμιση για εισαγωγή αποφοίτων με το 10%

Όπως ανακοινώθηκε απο το Υπουργείο Παιδείας οι απόφοιτοι προηγούμενων ετών που έλαβαν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις το 2010 ή το 2011,  μπορούν μέχρι την Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012 να υποβάλουν Αίτηση-Δήλωση για εισαγωγή με το ποσοστό 10% του αριθμού εισακτέων (χωρίς νέα εξέταση),  εφόσον επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για : Στρατιωτικές Σχολές, Αστυνομικές Σχολές, Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού,  ΤΕΦΑΑ. Όσοι από τους αποφοίτους αυτούς έχουν ήδη υποβάλει Αίτηση-Δήλωση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2012 (για το 90% των θέσεων εισακτέων) και τελικά επιθυμούν  να είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων εισακτέων (χωρίς νέα εξέταση), πρέπει μέχρι και την Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012 να προσέλθουν στο Λύκειο που υπέβαλαν  την αρχική Αίτηση-Δήλωση για να την ανακαλέσουν.

Διαβάστε το Δελτίο Τύπου

Αίτηση με το 10%

Ενεργός Πολιτειότητα

AC banner

Αναζήτηση

Διάκριση Ιστοσελίδας

praise

Olme

Ο καιρός

Επισκέψεις στο Site

322671
ΣήμεραΣήμερα51
ΧθεςΧθες63
Αυτή τη βδομάδαΑυτή τη βδομάδα180
Αυτό το μήναΑυτό το μήνα1062
ΣυνολικάΣυνολικά322671

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 20 επισκέπτες και κανένα μέλος

erasmus 1

logo aise 1

Μαθητικό Ραδιόφωνο

Εκπ/κές Ιστοσελίδες

Go to top