Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2026  16:38:07
μενού
Βρίσκεστε εδώ: ΑρχικήΓΕΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣΕπαναλειτουργία σχολείου μετά τις διακοπές του Πάσχα. Υπενθύμιση υποχρέωσης πραγματοποίησης self-test

Επαναλειτουργία σχολείου μετά τις διακοπές του Πάσχα. Υπενθύμιση υποχρέωσης πραγματοποίησης self-test

Εν όψει της επικείμενης επαναλειτουργίας του σχολείου μετά τις αργίες του Πάσχα, υπενθυμίζεται στους μαθητές/τριες, στους εκπαιδευτικούς και στο λοιπό προσωπικό η υποχρεωτική προσκόμιση βεβαίωσης πραγματοποίησης αυτοδιαγνωστικού τεστ κορωνοϊού (self-test) με αρνητικό αποτέλεσμα. 

Η βεβαίωση θα προσκομίζεται κάθε Δευτέρα και Πέμπτη στο σχολείο. Αυτό προϋποθέτει ότι εντός του προηγούμενου 24ωρου έχει πραγματοποιηθεί self-test και το σχετικό αποτέλεσμα έχει καταχωρηθεί στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr  από την οποία εκδίδεται και η αντίστοιχη βεβαίωση.

Η προμήθεια του self-test γίνεται (δωρεάν) από ενήλικους μαθητές/τριες, από γονείς-κηδεμόνες και από εκπαιδευτκούς και λοιπό προσωπικό από τα φαρμακεία όλης της χώρας από την Τετάρτη 5 Μαΐου και μετέπειτα. 

 

Ενεργός Πολιτειότητα

AC banner

Αναζήτηση

Διάκριση Ιστοσελίδας

praise

Olme

Ο καιρός

Επισκέψεις στο Site

322670
ΣήμεραΣήμερα50
ΧθεςΧθες63
Αυτή τη βδομάδαΑυτή τη βδομάδα179
Αυτό το μήναΑυτό το μήνα1061
ΣυνολικάΣυνολικά322670

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 19 επισκέπτες και κανένα μέλος

erasmus 1

logo aise 1

Μαθητικό Ραδιόφωνο

Εκπ/κές Ιστοσελίδες

Go to top