Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2026  17:03:10
μενού
Βρίσκεστε εδώ: ΑρχικήΓΕΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣΜήνυμα του απερχόμενου Δ/ντή κ. Νάστου Αναστασίου

Μήνυμα του απερχόμενου Δ/ντή κ. Νάστου Αναστασίου

Αγαπητοί φίλοι, συνάδελφοι και μαθητές μου, δεχτείτε το «ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ» της καρδιάς μου.

Ξεχωριστοί συνάδελφοι σας είμαι ευγνώμων για την πολύτιμη συνεργασία που είχα μαζί σας ως Διευθυντής του σχολείου.

Παιδιά μου μαθητές μου είμαι περήφανος για σας, φεύγω γεμάτος όμορφα συναισθήματα, πολύτιμη περιουσία για μένα στην από δω και πέρα πορεία μου.

Τέλος θέλω να συγχαρώ τον φίλο και εξαίρετο συνάδελφο κ. Τάγκα Χρήστο που αναλαμβάνει τη διεύθυνση του σχολείου και να του ευχηθώ καλή επιτυχία!

 

Ενεργός Πολιτειότητα

AC banner

Αναζήτηση

Διάκριση Ιστοσελίδας

praise

Olme

Ο καιρός

Επισκέψεις στο Site

322672
ΣήμεραΣήμερα52
ΧθεςΧθες63
Αυτή τη βδομάδαΑυτή τη βδομάδα181
Αυτό το μήναΑυτό το μήνα1063
ΣυνολικάΣυνολικά322672

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 15 επισκέπτες και κανένα μέλος

erasmus 1

logo aise 1

Μαθητικό Ραδιόφωνο

Εκπ/κές Ιστοσελίδες

Go to top